مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-17سياسي

سند آبرسانی به مناطق محروم کشور نهایی شد


معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو هم از نهایی شدن سند آبرسانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: اتفاقات خوبی در مناطق کم برخوردار کشور خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم  مهدی خان احمدی معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سند آبرسانی به مناطق محروم کشور نهایی شده و پیشرفت پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در کهگیلویه و بویراحمد حدود 80 درصد است.

خان احمدی عنوان کرد: وزارت نیرو برای آبرسانی به مناطق محروم با عزم جدی پای کار آمده است و درخواست ها و مواد مطرح شده قطعا پیگیری خواهد شد.

امید صالحی مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از مجموع 189 روستایی که در تعهد بسیج و وزارت نیرو بود به 98 روستا آبرسانی شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: این استان با مشکلات عدیده ای در حوزه آبرسانی مواجه است در این خصوص نیازمند عزم و اراده جدی می باشد.

سید علی احمدزاده با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد برخوردار از 10 درصد آب کشور است، گفت: در تمام نقاط استان رودخانه و چشمه زار وجود دارد اما مردم در اغلب مناطق و روستاها با تنش آبی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از روستاها به دلیل تنش آبی خالی از سکنه شدند، پیشنهاد کرد: جلسه ای در تهران پیرامون وضعیت آب شرب استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آبرسانی به مناطق محروم کشور نهایی شد

سند آبرسانی به مناطق محروم کشور نهایی شد