مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-22فرهنگي

نبوداعتبار سبب کاستی مرمت موزه هنرهای معاصرشد/وضعیت انتخاب دبیرکل


محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی بیان کرد: در مرمت موزه هنرهای معاصر تهران ممکن است کاستی هایی باشد اما تلاش شده با اولویت بندی و نقش آفرینی برخی مجموعه ها آنها را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رسانه ای محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با اهالی رسانه صبح سه شنبه 31 مرداد در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

خراسانی زاده در ابتدای نشست بیان کرد: از حضورم در جایگاه اداره کل هنرهای تجسمی سه ماه می گذرد و خیلی از دوستان تقاضای نشست یا گفتگو داشتند که من آن را موکول به اشراف بیشتر از مجموعه می کردم.

اداره کل هنرهای تجسمی به عنوان بالاترین عرصه جمهوری اسلامی ایران در هنرهای تجسمی شاید شاکله ای دارد که اندکی با آن چیزی که باید باشد، فاصله دارد.

این مجموعه هنرمندان بیشتری از مجموع هنرمندان سایر عرصه های هنری دارد و در 10 رشته ای که متولی آن هستیم، تعداد هنرمندان بسیاری را در بر می گیرد.

وی افزود: این جامعه بسیار پرمخاطب و نجیب و مظلوم است و چون مثل بقیه هنرها چهره هایی به عنوان سلبریتی ندارد، مظلوم تر از بقیه حوزه ها واقع شده است.

شاید همین موضوع هم باعث شده که عنوان فعالیت های هنرهای تجسمی برای همگان گنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبوداعتبار سبب کاستی مرمت موزه هنرهای معاصرشد/وضعیت انتخاب دبیرکل

نبوداعتبار سبب کاستی مرمت موزه هنرهای معاصرشد/وضعیت انتخاب دبیرکل