مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:502023-07-25اقتصادي

سازمان حفظ نباتات حامی تولید برنج سالم در مازندران است


رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اعلام اینکه برای نخستین بار از محصول سالم برنج مازندران در کشور رونمایی شد که اتفاقی بسیار ارزشمند است، گفت: - ایسنا/مازندران رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اعلام اینکه برای نخستین بار از محصول سالم برنج مازندران در کشور رونمایی شد که اتفاقی بسیار ارزشمند است، گفت: از تولید محصول سالم برنج در سطح یکصد هزار هکتار شالیزار مازندران حمایت فنی و اعتباری خواهیم کرد و سازمان حفظ نباتات با تمام قوا پشتیبان اجرای این طرح خواهد بود.

رنجبر اقدم امروز در جلسه ستاد گیاه پزشکی استان مازندران که در محمودآباد برگزار شد با بیان اینکه مازندران یکی از استان هایی است که عالمانه و مدبرانه در حال رصد و پایش عوامل خسارتزای گیاهی است، اظهار کرد: موفقیت های حفظ نباتات مازندران مدیون راهبری درست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی مازندران نگاه فنی حاکم است، افزود: همین نگاه فنی باعث موفقیت این استان در کنترل عوامل خسارت زا شده است.

رنجبر اقدم با تاکید بر اینکه حضور و ردپای کارشناسان حفظ نباتات باید در مزارع و باغات مشهود باشد، گفت: هرگونه کوتاهی و قصور در انجام وظایف حفظ نباتات به سلامت مردم آسیب وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حفظ نباتات حامی تولید برنج سالم در مازندران است

سازمان حفظ نباتات حامی تولید برنج سالم در مازندران است