مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-04سياسي

امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده است


امام جمعه رشت، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد ضربه زدن به اصول و ارزش های ملت ایران هستند، تصریح کرد: امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده و دشمنی خود را با دین خدا علنی و مشهود کرده است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد ضربه زدن به اصول و ارزش های ملت ایران هستند، تصریح کرد: امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده و دشمنی خود را با دین خدا علنی و مشهود کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور باشکوه مردم مومن و ولایتمدار در سرتاسر کشور، اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر عشق و ارادت خود را نسبت به اهل بیت(ع) و اباعبدالله الحسین ثابت کردند و دشمنان را در نقشه های شوم خود ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد ضربه زدن به اصول و ارزش های ملت ایران هستند، تصریح کرد: امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده و دشمنی خود را با دین خدا علنی و مشهود کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فرهنگ ایرانی - اسلامی را آمیخته با فرهنگ عاشورایی دانست و افزود: دشمن از دلدادگی ملت ایران به اهل بیت(ع) هراس دارد و می خواهد عاشورا را از ما بگیرد، اما بصیرت و هوشیاری و ولایتمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده است

امروز تمام کفر در مقابل توحید ایستاده است