مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-04سياسي

ناکامی دشمن در کمرنگ جلوه دادن قیام عاشورا


امام جمعه یزد با اشاره به برخی توطئه ها و تبلیغات دشمن برای کمرنگ جلوه دادن عاشورا و امام حسین(ع) گفت: با هوشیاری مردم این نقشه ها نقش برآب شد.

- یزد- امام جمعه یزد با اشاره به برخی توطئه ها و تبلیغات دشمن برای کمرنگ جلوه دادن عاشورا و امام حسین(ع) گفت: با هوشیاری مردم این نقشه ها نقش برآب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد ناصری با تاکید بر اینکه نباید همراه و یار گناهکاران و دشمنان اسلام باشیم، بیان کرد: در دنیای امروز که دروغ و فریب در رسانه های معاند بیداد می کند و با ایجاد نا امیدی و سستی در جامعه به دنبال ناتوان کردن جامعه هستند، باید مراقبت کنیم که به دشمن کمک نکنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه شیطان صفتان و دنیای استکبار با مسلمین دشمن هستند، تصریح کرد: مبادا که عمل و حرف ما به نحوی باشد که به نفع دشمن باشد و در این مسیر باید بصیرت داشته باشیم و با چشم باز حرکت کنیم و بفهمیم که دنباله رو چه کسی هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده تا در همه ابعاد زندگی ما نفوذ کند و زندگی ما را به سمت خواسته های خود سبک و سیاق دهد، افزود: سگ پروری و حیوان پروری از جمله این موارد است که باید مراقب باشیم در مسیر خواست دشمن قدم برنداریم زیرا دشمن به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده و متوقف کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دشمن در کمرنگ جلوه دادن قیام عاشورا

ناکامی دشمن در کمرنگ جلوه دادن قیام عاشورا