مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-22سياسي

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین


در ادامه طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان، پاتوق فساد در یکی از کافه های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید جمال حسینی از کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در جاده سلامت قزوین خبر داد.

وی افزود: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق ها، این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل نموده و همچنین طبق اعتراف متهم از سالها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می گرفته است.

نماینده دادستان قزوین تصریح کرد: متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می داده و ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده است.

حسینی اضافه کرد: از دیگر اتهامات وی اقدام تهدید آمیز علیه بهداشت عمومی و تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می باشد.

وی در پایان گفت: با عنایت به بررسی های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد (شمشیر) از این مکان، بدواً نسبت به دستگیری متهم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین