مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26بين الملل

رویترز مدعی شد: برگزاری نشست ایران و حماس برای بررسی بحران در سرزمین های اشغالی


یک رسانه غربی در گزارشی مدعی شد که مقامات ایران و حماس برای بررسی بحران اخیر در سرزمین های اشغالی یک نشست برگزار کرده اند.

- یک رسانه غربی در گزارشی مدعی شد که مقامات ایران و حماس برای بررسی بحران اخیر در سرزمین های اشغالی یک نشست برگزار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی ادعایی به نقل از منابع آگاه نوشت که مقام های ارشد امنیتی ایران و گروه حماس هفته گذشته جلسه ای پشت درهای بسته برگزار کردند تا درباره واکنش به آشوب های اخیر در سرزمین های اشغالی که به دلیل اصلاحات قضایی دولت آغاز شده است، گفت وگو کنند.

رویترز مدعی شد که در این نشست یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت عملیات برون مرزی را بر عهده دارد، حضور داشته است.

همچنین در گزارش ادعایی رویترز آمده است که دو مقام امنیتی ایرانی دیگر و مقامات حماس نیز در این نشست سه ساعته حضور داشته اند اما مشخص نیست که نشست در کجا برگزار شده است.

بنابر ادعای رویترز، دو طرف توافق کرده اند که بحران قضایی قبلاً به اسراییل آسیب رسانده است، اما آنها نباید هیچ مداخله مستقیم انجام دهند زیرا درگیری می تواند به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اجازه دهد تا تقصیر را به بیرون و به سمت دشمنان خارجی منحرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز مدعی شد: برگزاری نشست ایران و حماس برای بررسی بحران در سرزمین های اشغالی

رویترز مدعی شد: برگزاری نشست ایران و حماس برای بررسی بحران در سرزمین های اشغالی