مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-23سياسي

دوره های کیفیت بخشی امور تربیتی فرصتی برای اندیشه سازی است


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: برگزاری دوره های کیفیت بخشی امور تربیتی و پرورشی بستری برای یادآوری منطق عقل عاشقانه و عشق عاقلانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار فتح اللهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه ی دوره های کیفیت بخشی معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی و مشاوران مدارس استان البرز ضمن تسلیت ایام الله محرم و تقدیر از مربیان پرورشی و امور تربیتی عنوان کرد: منطق و عشق دو عنصر آشکار نهضت عاشورا هستند، همان طور که شهید حسین علم الهدی همواره می فرمود: ما عاقلانه فکر می کنیم می کنیم و عاشقانه عمل می کنیم؛ این سخنی است که بدون شک لازم است در میان همه ی ما به سخنی برجسته تبدیل شود.

وی با تاکید بر اهمیت منطق عشق عاقلانه و عقل عاشقانه، خاطرنشان کرد: یک معلم، یک کنشگر فرهنگی، یک مشاور و یا یک معاون پرورشی می بایست بداند که ما در بسیاری از مسائل از غربی ها بهتر عمل می کنیم؛ عقل ما در معاش و مادیات محدود نبوده و نیست و عاقلانه تر از غربی ها به مسائل می نگریم و در عین حال عاشق تر نیز هستیم.

به عبارتی ما عاقلان عاشق و عاشقان عاقل هستیم و بنابراین عقل عاشقانه و عشق عاقلانه می بایست در تمامی مراحل زندگی سرلوحه ی ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های کیفیت بخشی امور تربیتی فرصتی برای اندیشه سازی است

دوره های کیفیت بخشی امور تربیتی فرصتی برای اندیشه سازی است