مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-30سياسي

طرح «نذرواره حسینی» در اردبیل؛ 72 دیگ اطعام به نام و نیت 72 شهید کربلا


طرح «نذرواره حسینی» با برپایی 72 دیگ اطعام به نام و نیت 72 شهید کربلا، به همت اهالی محله نیار در امامزاده عبدالعریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، این جا سن و سال معنی نداشت و اهالی بدون چشم داشت و تنها به خاطر عشقِ به اباعبدالله حسین(ع) و اهل بیت باوفایشان ، آمده بودند تا در آماده سازی احسانی که با نام و یاد سرور و سالار شهیدان تهیه می شد مشارکت کنند.

  همه مردم در آماده سازی این پویش حسینی حضور داشتند و در نهایت 5500 غذای نذری آماده توزیع در میان اهالی محله نیار و محلات اطراف در محل امامزاده سید عبدالعزیز شد.

در محله نیار دیار و زادگاه مقدس اردبیلی جوانان و ریش سفیدان محله در ایام محرم و شهادت اباعبدالله تلاش خالصانه کردند که اطعام عزاداران آن حضرت را آماده کنند و محل پخت غذا در زیرزمین امامزاده سید عبدالعزیز بود.

  از شب قبل از پخت، عطر غذا در اطراف امامزاده پیچیده بود و جوانان در زیرزمین امامزاده در گرمای طاقت فرسای تابستان در حال پخت و پز بوده و غذاهای آماده را بعد از عزاداری و سینه زنی دسته های عزاداری، میان مردم و خیل عزاداران توزیع شد.

    توزیع 5500 پرس غذای گرم در طرح نذرواره حسینی اردبیل علی حسن زاده نیاری، مسئول طرح نذرواره حسینی در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با ایام محرم، طرح نذرواره حسینی با احسان 5500 پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذرواره حسینی» در اردبیل؛ 72 دیگ اطعام به نام و نیت 72 شهید کربلا

طرح «نذرواره حسینی» در اردبیل؛ 72 دیگ اطعام به نام و نیت 72 شهید کربلا