مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-09سياسي

استاندار کرمانشاه: تعامل مدیران استان با رسانه ها بیشتر شود


استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران استان گفت: مدیران استانی باید با فضای رسانه ای تعامل نزدیک تر و هم افزایی بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران استان، اظهار کرد: تعامل مدیران استان با رسانه ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: مدیران استانی باید با فضای رسانه ای تعامل نزدیک تر و هم افزایی بیشتری داشته باشند و فضای رسانه را جدی بگیرند تا این تعامل اثرگذار باشد چون فضای رسانه می تواند اثرات مثبت یا مخربی روی فعالیت ها، امیدواری و ناامیدی مردم داشته باشد.

استاندار کرمانشاه از روابط عمومی ها خواست تعامل با فضای رسانه را به طور جدی در راس برنامه خود داشته باشند و افزود:   روابط عمومی و مدیران مبنای قانونی تعامل با رسانه ها را به طور جدی مدنظر داشته باشند.

وی مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه ما قطعی و واجب معرفی می کنند جبهه ای بزرگی از آن مربوط به ارتباطی می شود که باید با فضای رسانه داشته باشیم.

صحرایی تصریح کرد: در فضای عمومی از جمله استان کرمانشاه باید به دنبال حقیقت، آسیب شناسی، شناخت بهتر مسائل و تحلیل آن ها باشیم.

پرداخت مطالبات که رسانه ها از دستگاه های مختلف دارند از دیگر تأکیدات استاندار کرمانشاه در این جلسه بود و افزود: در این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: تعامل مدیران استان با رسانه ها بیشتر شود

استاندار کرمانشاه: تعامل مدیران استان با رسانه ها بیشتر شود