مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:112023-08-06سياسي

رییس سازمان بازرسی: از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی جلو گیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی انرژی بر شد.

خداییان در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد در پاسخ  به سوال خبرنگاران پیرامون سفر به این شهرستان گفت: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضایی با حضور رییس قوه قضاییه مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه آلومینیوم بیان کرد: این کارخانه ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که ضرورت دارد مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون قطعی مکرر برق و خسارت های وارده به صنایع و واحدهای تولیدی بیان کرد: متاسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود برق شاهد قطعی برق در واحدهای تولیدی هستیم و بعضا واحدهای انرژی بر  با مشکلات عدیده ای روبه رو می شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه برق در  واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

خداییان قول مساعد داد که جمع بندی تمام مسائل و مشکلات را در جلسه آتی قوه قضاییه طرح و برای پیگیری رفع آنها بر اساس وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی: از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی جلو گیری شود

رییس سازمان بازرسی: از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی جلو گیری شود