مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-01بين الملل

نتانیاهو: هیچ توافقی، نظرم را درباره برنامه هسته ای ایران تغییر نمی دهد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با تکرار ادعاهایش درباره برنامه اتمی ایران، گفت که هیچ گونه توافقی دیدگاهش را درباره برنامه اتمی ایران تغییر نمی دهد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با تکرار ادعاهایش درباره برنامه اتمی ایران، گفت که هیچ گونه توافقی دیدگاهش را درباره برنامه اتمی ایران تغییر نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه نیوزمکس گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با این شبکه درباره تصمیم دولت جو بایدن برای احیای توافق هسته ای، با تکرار ادعاهایش درباره اهداف برنامه هسته ای ایران گفت: چه بدون توافق، چه بدون یک تفاهم، چه بدون یک توافق حداکثری یا حداقلی، اسراییل کاری را که لازم است برای دفاع از خود در برابر تهدید ایران به نابودی آن با تسلیحات اتمی انجام دهد، انجام خواهد داد.

نتانیاهو با ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، از مشوقان اصلی خروج دولت پیشین آمریکا از توافق هسته ای در سال 2018 بود.

در این توافق که در سال 2015 میان ایران، آمریکا، چین، روسیه، آلمان، فرانسه و انگلیس با تسهیل گری اتحادیه اروپا انجام شد، ایران در ازای لغو تحریم هایش، برنامه اتمی خود را محدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: هیچ توافقی، نظرم را درباره برنامه هسته ای ایران تغییر نمی دهد

نتانیاهو: هیچ توافقی، نظرم را درباره برنامه هسته ای ایران تغییر نمی دهد