مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:162023-08-15سياسي

کارگر اخراجی شهرداری با دستور استاندار سمنان به کار بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان که هفته گذشته کاروان خدمت را در شهمیرزاد برای بررسی و رفع مشکلات مردم برپا کرده بود، با شنیدن صحبت های کارگر اخراجی شهرداری شهمیرزاد، دستور بازگشت به کار وی را صادر کرد.

این کارگر پیش از این با شماری از مسؤولان در خصوص مشکلات خود گفت وگو کرده بود و مسؤولان هم توصیه کرده بودند با او که کمتر از یک سال به بازنشستگی اش مانده، همراهی کنند؛ اما با دستور استاندار سمنان مشکل به طور کامل رفع شد.

کارگر شهرداری شهمیرزاد در نامه ای از تلاش های استاندار سمنان قدردانی کرده و آورده است: اینجانب کارگر خدوم شهرداری شهمیرزاد از مقام معزز استاندار سمنان و تمام عزیزان، مدیران و مردم شریفی که در این روزگار سخت و طاقت فرسا بنده را حمایت کردند و با یاری گرمشان در این حقیر برای به دست آوردن حداقل حقوق شهروندی خویش ایستاده اند، به رسم ادب قیام کرده و کلاه از سر برداشته و دست یکایک شما شریفان را می بوسم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اخراج کارگر شهرداری شهمیرزاد در بیش از یک ماه اخیر در فضای مجازی استان سمنان حاشیه ساز شده بود و ماجرا بالأخره با ورود استاندار سمنان به بازگشت این کارگر به کار منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر اخراجی شهرداری با دستور استاندار سمنان به کار بازگشت

کارگر اخراجی شهرداری با دستور استاندار سمنان به کار بازگشت