مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-27سياسي

فرهنگ عاشورا راهبرد اساسی مقابله با فرهنگ وارداتی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عزاداری ماه محرم و اقامه عزای حسینی عرصه مانای جهاد تببین برای گسترش مظاهر فرهنگ دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی چهارشنبه شب در اجتماع پرشور عزاداران حسینی در ساری، اظهار کرد: آرمان های انقلاب اسلامی با مفاهیم حماسه عاشورا گره خورده است.

وی در تشریح اهداف نظام اسلامی، افزود: نهضت امام روح الله از 15 خرداد سال 42 با تبیین ابعاد حماسه عاشورا در این سرزمین آغاز شد و انقلاب اسلامی احیاگر ارزش های دینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به دینمداری مردم کشورمان که دلداده سالار شهیدان کربلا هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران در پرتو آرمان های دینی و حماسه عاشورا از حیث معنویت و ارزش های انسانی در جهان سرآمد هستند.

وی، برگزاری پرشور آیین خای سوگواری ماه محرم در جای جای کشورمان و استان مازندران را بیانگر اوج معرفت و اخلاص دینی مردم دانست و افزود: مادامی که ارزش های متعالی اسلامی و دینی در این کشور جریان دارد، جریان های ضد دینی و معاند در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

سلگی، جهاد تبیین را عرصه بصیرت و هوشمندی جوانان برابر دسائس کانون های ضد دینی دانست و افزود: جهاد تبیین به نماد بیداری و بالندگی ملت ایران و پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عاشورا راهبرد اساسی مقابله با فرهنگ وارداتی است

فرهنگ عاشورا راهبرد اساسی مقابله با فرهنگ وارداتی است