مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-10سياسي

ادامه همکاری قرارگاه آبادانی سپاه و جهاد کشاورزی مازندران برای محرومیت زدایی


تفاهم نامه همکاری قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با هدف توزیع خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم مازندران برای یک سال دیگر تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، تفاهم نامه همکاری قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان برای یک سال دیگر تمدید شد.

در راستای تفاهم نامه سال گذشته 6 هزار و 123 تن خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم مازندران توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تخصیص و توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سطح 412 روستا جهت کمک به دامداران مناطق محروم توزیع شد.

رضا سلیمان نژاد جانشین قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این باره گفت: با توجه به اینکه دامپروری در مناطق روستایی علاوه بر شغل و ایجاد سکونت دائم در روستا، به عنوان یک شیوه ی زندگی نیز مطرح است، گفت: محور فعالیت در کارگروه اشتغال و اقتصاد روستایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این خصوص با ایجاد تفاهم نامه و توافق با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در یک همکاری مشترک در 12  شهرستان که دارای دهستان های کمتر برخوردار بودند، مقدار 6 هزار و 123 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه همکاری قرارگاه آبادانی سپاه و جهاد کشاورزی مازندران برای محرومیت زدایی

ادامه همکاری قرارگاه آبادانی سپاه و جهاد کشاورزی مازندران برای محرومیت زدایی