مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-17اقتصادي

معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته است


مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری کرمانشاه، گفت: معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی فاطمی عصر پنجشنبه در نخستین جشنواره نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه که در برج فناوری این استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و مدیر انجمن اقامتگاه های بوم گردی کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه یکی از استان هایی است که به لحاظ جاذبه های گردشگری از موقعیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه نسبت به سایر استان های کشورهای بیشترین و ناب ترین جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و… را دارد، افزود: با این وجود از این موقعیت به خوبی استفاده نشده و این استان باید برای معرفی بیشتر آثار تاریخی، باستانی و گردشگری خود همت کرده چرا که عدم خلاقیت و نوآوری در معرفی جاذبه های کرمانشاه آن را شاخص نکرده است.

مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: استان کرمانشاه در مقایسه با سایر جاذبه ها نه تنها در کشور ایران بلکه در مقایسه با جاذبه های گردشگری در جهان هم تراز بوده و جاذبه های آن قابل قیاس با جاذبه های شاخص دنیا در ایتالیا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته است

معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته است