مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-20اقتصادي

پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان کامیاران در حال اجرا است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی کاشتر- یوزیدر با هدف تأمین آب 8 روستای شهرستان کامیاران با اعتبار 160 میلیارد ریال و 55 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی کاشتر- یوزیدر با هدف تأمین آب 8 روستای شهرستان کامیاران با اعتبار 160 میلیارد ریال و 55 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

  محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح جهاد آبرسانی با هدف تأمین آب روستاهای فاقد آب شرب پایدار در حال اجرا است، اظهار کرد: شرکت آبفای کردستان این پروژه را به صورت مستمر و اولویت دار در تمامی شهرستان های استان دنبال می کند.

وی افزود: در شهرستان کامیاران نیز این پروژه دنبال می شود که در همین راستا آبرسانی به مجتمع روستایی کاشتر- یوزیدر با اجرای 28 کیلومتر خط انتقال و 600 مترمکعب مخزن و 5 باب ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان از پیشرفت 55 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: در این پروژه تامین آب شرب روستاهای گشکی، کوره دره علیا، کاشتر، دژن، یوزیدر، میسوراب، لون کهنه، تنگی ور با 160 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان کامیاران در حال اجرا است

پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان کامیاران در حال اجرا است