مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-09سياسي

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تاکید به اهمیت فعال سازی حوزه سلامت شهری، اظهار کرد: تحقق عملکرد بودجه ای شهرداری تبریز در سال 1401 حاصل اجماع و کمک مردم است و قدردان همکاری شهروندان در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری هستیم.

هوشیار با اشاره به اینکه تا 17مرداد، تبریز حتی یک روز آلوده نداشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته نگاه اعضای شورای اسلامی شهر به حوزه حمل و نقل عمومی ویژه بود و تلاش کردیم یک هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز را نوسازی کنیم.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 120 میلیون تومان بود گفت: در سال جاری این مبلغ به  170 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و قصد داریم این میزان به دوهزار دستگاه برسد.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز توانست طبق برنامه ریزی ها اتوبوس های جدید را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کند و در کنار آن موفق شدیم فاز دوم خط یک مترو را که شامل تهویه هوا و دیگر نواقص آن می شود را تکمیل کنیم.

  شهردار تبریز ادامه داد: هر دو دستگاه  تی بی ام خط دو را فعال کرده و خط سوم را هم آغاز کردیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بر اساس زمانبندی خط دو مترو تبریز تکمیل و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد