مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-31اقتصادي

ضرورت تعیین قیمت کارشناسی برای ذخیره سازی مرغ


عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه تولید مرغ حداکثری است، گفت: باید قیمت کارشناسی برای ذخیره سازی تعیین کنیم تا تولیدکننده آسیب نبیند.

- عطاءالله حسن زاده عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درباره پیش بینی وضعیت بازار مرغ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تولید و توزیع مرغ مناسب است ولی نوسان قیمت به گونه ای بوده که نمی توان در این زمینه نظر دهیم.

وی با بیان اینکه میانگین قیمت مرغ مناسب است، افزود: باتوجه به قیمت مصوب مرغ، هزینه ما بالاتر از قیمت مصوب است؛ درحالی مرغ ها درحال تخلیه از سالن های مرغ است ولی هنوز سویا به دست مرغدار نرسید و باید سویا را از بازار آزاد خریداری کنند.

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه مشکلات تامین نهاده روی قیمت تاثیرگذار است و هزینه تمام شده را بالا می برد، تصریح کرد: همین موضوع موجب شده قیمت مرغ با تقاضا همخوانی نداشته باشد و وقتی تولیدکنندگان سویا را تامین کنند فردا قیمت متفاوت خواهد بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه نوسان قیمت مرغ به گونه ای است که نمی توان قیمت پایداری را برای این محصول درنظر گرفت، اظهار کرد: بیش از 120 میلیون قطعه جوجه ریزی در تیر ماه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین قیمت کارشناسی برای ذخیره سازی مرغ

ضرورت تعیین قیمت کارشناسی برای ذخیره سازی مرغ