مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-12فرهنگي

2 شهر فارس داوطلب پایتختی کتاب ایران شدند


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از قرارگرفتن شهرهای «اوز و صدرا» در مرحله نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران خبر داد.

- شیراز- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از قرارگرفتن شهرهای اوز و صدرا در مرحله نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا خوش اقبال ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 105 شهر کشور کاندیدای پایتختی کتاب ایران شدند که دو شهر از استان فارس نیز در میان این شهرها دیده می شود.

وی اضافه کرد: شهر اوز در لارستان و شهر جدید صدرا با کسب 50 و 32 امتیاز جز 12 شهر برگزیده پایتختی کتاب ایران قرار گرفتند.

خوش اقبال در خصوص شهر پایتخت کتاب ایران نیز تصریح کرد: انتخاب پایتخت کتاب ایران یک رویداد ملی باهدف ترویج کتابخوانی است که بر اساس کارنامه و برنامه های شهرها در زمینه اهتمام به تقویت بسترهای توجه به کتاب و ارائه برنامه های خلاقانه و اثرگذار برای رونق کتابخوانی، انجام می شود.

وی اظهار کرد: این دستاورد با هماهنگی نمایندگان این دو شهر و همکاری دستگاه های استان و فرهنگور فارس محقق شده و امید است این سیر رشد در دیگر زمینه های فرهنگی، جشنواره های فرهنگی فیروزه، جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهر فارس داوطلب پایتختی کتاب ایران شدند

2 شهر فارس داوطلب پایتختی کتاب ایران شدند