مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-06ورزشي

برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در فیروزه


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای فیروزه گفت: برای نخستین بار مرحله استانی المپیاد مهارت در شهرستان فیروزه در حال برگزاری است.

- علیرضا خویی شرق در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: مرحله استانی المپیاد ملی مهارت و انتخابی مرحله کشوری در 2 رشته نقاشی خودرو و صافکاری خودرو برای اولین بار در فیروزه برگزار شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای فیروزه افزود: المپیاد ملی مهارت هر ساله بین کارآموزان مهارت آموخته مراکز فنی و حرفه ای در 3 مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری هر2 سال یکبار مسابقات جهانی مهارت ، منتخبین دو سال متوالی مرحله کشوری به مسابقات بین المللی، تحت عنوان تیم ملی مهارت کشور اعزام می شوند.

برگزاری المپیاد ملی مهارت در 19 رشته   خویی شرق با بیان اینکه کشور فرانسه میزبان مسابقات جهانی مهارت 2024 است، تصریح کرد: المپیاد ملی مهارت در 19 رشته برگزار می شود که برخی از این رشته ها به صورت انفرادی و برخی دیگر تیمی هستند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای فیروزه ابراز کرد: تا به حال مسابقات ملی مهارت در سطح استانی و کشوری در مراکز استان ها و پایتخت برگزار می شد که در استان خراسان رضوی هم مسابقات به طور متمرکز در مشهد برگزار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در فیروزه

برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در فیروزه