مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-20بين الملل

پیام های آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه پیش (17 آگوست)، مقاومت فلسطین در چارچوب آزمایش های موشکی دوره ای و در راستای توسعه توان موشکی خود، - مقاومت غزه به تازگی با شلیک 50 موشک دوربرد به سمت دریا در یک نوبت، آزمایش موشکی جدیدی را انجام داد که دارای چند پیام سیاسی و نظامی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه پیش (17 آگوست)، مقاومت فلسطین در چارچوب آزمایش های موشکی دوره ای و در راستای توسعه توان موشکی خود، بیش از 50 موشک دوربُرد از جمله موشک های عیاش 250 را به سمت دریا شلیک کرد.

اهمیت آزمایش دوره ای موشک های دوربرد ساحل به دریا برای رژیم صهیونیستی زمانی خود را نشان داد که در جریان نبرد سه روزه غزه (وحدت میادین) در مرداد 1401، کشتی های جنگی رژیم صهیونیستی، در جنگ مشارکت نکردند، زیرا این بیم وجود داشت که گروه مقاومت سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به موشک های ساحل به دریا مجهز باشد.

مقاومت فلسطین به منظور آمادگی برای هرگونه حالت فوق العاده ای آزمایش های موشکی دوره ای خود را انجام می دهد به ویژه که رژیم صهیونیستی، اخیرا در حال تکرار رزمایش های خود در مناطق اطراف غزه است.

صهیونیست ها تخمین می زنند که جنبش های جهاد اسلامی و حماس در نوار غزه 14 هزار موشک و راکت در اختیار دارند و هر لحظه، آماده غافلگیر کردن اشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه

پیام های آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه