مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-15سياسي

تعامل با جهاددانشگاهی برای برداشتن گام های بلند در استان مرکزی


استاندار مرکزی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ با جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه صنعت نفت و پروژه دکل های حفاری اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که مقام معظم رهبری به آن توجه دارند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ با جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه صنعت نفت و پروژه دکل های حفاری اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که مقام معظم رهبری به آن توجه دارند.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در آیین انعقاد تفاهمنامه با جهاد دانشگاهی که با حضور دکتر مسلمی نایینی رییس این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه در استان مرکزی ظرفیت های زیادی وجود دارد، گفت: با توجه به فراز و فرودهای جهاددانشگاهی در این استان، زمان آن رسیده تا این واحد به دوره شکوفایی خود بازگردد.

دکتر مخلص الائمه با بیان این که جمع بزرگی از چهره های علمی کشور از کوچک ترین شهر این استان(آشتیان) هستند، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این سرزمین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بخش عمده ای از توان فرهنگی و علوم سیاسی کشور از آنجا برخاسته است.

این استان در حوزه کشاورزی نیز ویژگی های شاخصی دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به این که اولین شرکت تولید تجهیزات سنگین در استان مرکزی تأسیس شده است، اظهار کرد: به لحاظ تنوعی در استان همه چیز داریم و این موضوع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با جهاددانشگاهی برای برداشتن گام های بلند در استان مرکزی

تعامل با جهاددانشگاهی برای برداشتن گام های بلند در استان مرکزی