مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-08سياسي

دعوت از نخبگان برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس


رییس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان از نخبگان استان دعوت کرد تا متقاضی نامزدی در انتخابات مجلس شوند.

- ایسنا/لرستان رییس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان از نخبگان استان دعوت کرد تا متقاضی نامزدی در انتخابات مجلس شوند.

تیمور سپهوند در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب برای حضور پررنگ نخبگان در مجلس شورای اسلامی از افراد توانمند استان دعوت کرد تا متقاضی نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپهوند نقش مردم و رسانه را در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی بسیار تأثیرگذار دانست و با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، خبرنگاران را چشم بینا و زبان گویای مردم نامید و یادآور شد: امیدواریم این قشر زحمتکش جامعه با روشنگری خود جامعه را در مسیر بصیرت افزایی پیش ببرند.

رییس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان در خصوص چرایی اضافه شدن مرحله پیش ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس نیز اظهار کرد: در انتخابات دوره قبل افرادی از گروه های مختلف متقاضی ثبت نام شدند که تنها به دلیل مورد تایید نبودن مدارک رد صلاحیت شدند و این رد صلاحیت برای وجهه اجتماعی آن ها بازخورد خوبی به همراه نداشت که باید مرحله پیش ثبت نام اضافه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نخبگان برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس

دعوت از نخبگان برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس