مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-08سياسي

صدور سند رسمی برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان از صدور سند رسمی ثبتی برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی خوزستان بعد از 91 سال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان از صدور سند رسمی ثبتی برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی خوزستان بعد از 91 سال خبر داد.

علی دهقانی با بیان اینکه اجرای طرح حدنگاری و صدور اسناد رسمی ثبتی برای اراضی فاقد سند یکی از برنامه های عملیاتی قوه قضاییه در راستای تحقق سند تحول قضایی است، گفت: با پیگیری های قضایی صورت گرفته، برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی جنوب استان خوزستان، بعد از 91 سال سند رسمی ثبتی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: با توجه به ضرورت صدور سند رسمی مالکیت در همه عرصه ها اعم از ملی و دولتی، کشاورزی و وقفی، بخش قابل توجهی از اراضی وقفی در سطح استان خوزستان فاقد سند رسمی مالکیت بود که با پیگیری های قضایی به عمل آمده و دستورات صادره و در یک اقدام ویژه و جهادی، 110 هزار هکتار از این اراضی وقفی فاقد سند واقع در حدفاصل شهرستان های اهواز، هندیجان، رامهرمز و امیدیه شامل 108 پلاک وقفی تعیین تکلیف و برای این اراضی به نام اداره اوقاف استان، سند صادر شد.

دهقانی گفت: بر اساس گزارش اداره اوقاف استان خوزستان، در این مدت 60 هکتار زمین مربوط به 14 بقعه متبرکه حدنگاری و بیش از یک هزار برگ سند تک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند رسمی برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی خوزستان

صدور سند رسمی برای 110 هزار هکتار از اراضی وقفی خوزستان