مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-23سياسي

ویژه برنامه «کآرام جانم می رود» برگزار می شود


ویژه برنامه «کآرام جانم می رود» و هیئت عزاداری «شهدای رسانه» همزمان با دهه اول ماه محرم توسط فرهنگسرای رسانه در فضای باز برگزار می شود.

- ویژه برنامه کآرام جانم می رود و هیئت عزاداری شهدای رسانه همزمان با دهه اول ماه محرم توسط فرهنگسرای رسانه در فضای باز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویژه برنامه کآرام جانم می رود و هیئت عزاداری شهدای رسانه همزمان با دهه اول ماه محرم برای پنجمین سال توسط فرهنگسرای رسانه در فضای باز برگزار می شود.

این ویژه برنامه همانند سنوات گذشته، اختصاص به دورهمی اهالی فرهنگ و رسانه دارد و امسال با توجه به اهمیت برگزاری برنامه های مختلف دینی و مذهبی برای نوجوانان و استفاده از ظرفیت های آنها، مسئولیت اصلی برگزاری این برنامه برعهده نوجوانان گذاشته شده است.

بر این اساس، کانون نوجوانان مسجد حسینیه ارشاد و قرارگاه فرهنگی تربیتی اصحاب الحسین علیه السلام (حسینیه یزدی های قلهک)، فرهنگسرای رسانه را در اجرای این مراسم عزاداری همراهی می کنند.

برپایی مجلس عزاداری برای شهدای کربلا و برگزاری مراسمات آیینی در سوگ این مصیبت بزرگ، بخش اصلی هیئت عزاداری شهدای رسانه است و از جمله برنامه های اصلی آن می توان به سخنرانی مذهبی، شعرخوانی آیینی، موکب پذیرایی، مداحی و غیره اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «کآرام جانم می رود» برگزار می شود

ویژه برنامه «کآرام جانم می رود» برگزار می شود