مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-29حوادث

جابجایی بیش از 43 هزار مسافر از شهرستان پارس آباد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: در 4 ماهه گذشته بیش از 43 هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین مرادی عصر امروز در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در 4 ماهه گذشته بیش از 43 هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند و این میزان جابجایی مسافر در قالب 6 هزار و774 سفر انجام شده و این تعداد مسافر توسط 26 دستگاه اتوبوس و 56 دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده حدود 136 هزار تن کالا توسط 12 شرکت حمل ونقل کالا از شهرستان پارس آباد جابجا شده افزود: در این مدت 18 هزار و404 برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

جلوگیری از 32 مورد تجاوز به حریم راه در پارس آباد رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: تاکنون با حضور 690 مورد گشت راهداری در حریم راه ها از 32 مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری، 32 مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری، 125 مورد تابلو و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برچیده و با اخذ 2 مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 43 هزار مسافر از شهرستان پارس آباد

جابجایی بیش از 43 هزار مسافر از شهرستان پارس آباد