مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-05سياسي

پویش همسفر من برگزار می شود/ فراخوان ارسال آثار


به منظور شناسایی و انعکاس رسانه ای حرکت عظیم اربعین حسینی از نگاه نوجوانان و جوانان فعال در عرصه فضای مجازی و پوشش حضور اجتماع بزرگ مردمی در آیین پیـاده روی اربعیـن «رویداد همسفر من» به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد برگزار می شود.

- به منظور شناسایی و انعکاس رسانه ای حرکت عظیم اربعین حسینی از نگاه نوجوانان و جوانان فعال در عرصه فضای مجازی و پوشش حضور اجتماع بزرگ مردمی در آیین پیـاده روی اربعیـن رویداد همسفر من به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهداف رویداد پویش همسفر من عبارت است از: 1- دریافت روایت های جوانان از اربعین 2- شناسایی ظرفیت های این نسل و ارتباط گیری موثر 3- تولید محتوای ارزشمند در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 4- ثبت خاطرات پیاده روی اربعین و زیارت به نیابت از شهدا 5- تعامل با جوانان حوزه محور مقاومت 6- بازنمایی سبک زندگی شهدا در فرهنگ حسینی شرکت کنندگان در پویش: از جوانان فعال در عرصه فضای مجازی دعوت می گردد جهت شرکت در پویش همسفر من برای ارسال آثار در سایت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد ثبت نام نمایند.

محور پویش: 1- بستر بارگذاری محتوایی: توییتر و اینستاگرام و تلگرام و روبیکا و ویراستی 2- موضوع محتوایی: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و زیارت نیابتی در ایام اربعین 3- بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همسفر من برگزار می شود/ فراخوان ارسال آثار

پویش همسفر من برگزار می شود/ فراخوان ارسال آثار