مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 06:252023-08-21سياسي

رسانه ها با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را به مردم منتقل کنند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: رسانه ها باید در شرایط فعلی جامعه برای جهاد تبیین، مشارکت در انتخابات و حفظ ارزش ها تلاش کرده و دستاوردهای انقلاب را به مردم منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی نجفی یک شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران نکا در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که با همکاری بسیج رسانه نکا برگزار شد، اظهار کرد:  با بزرگداشت روز و هفته خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدای رسانه و دو شهید رسانه شهرستان نکا شهیدان غلامعلی لقمانی شهمیری و محمد حسن قریب طزره و شهید آیت آلله سید عبدالکریم هاشمی نژاد شهید اهل قلم شهرستان بهشهر و استان مازندران، امیدواریم خبرنگاران و اصحاب رسانه ما با قلم فرسایی و اطلاع رسانی درست و بهنگام، به اقتدار نظام کمک کنند.

وی افزود: در عرصه انقلاب و دفاع مقدس تا امروز دیدیم که دشمن از هر ابزاری استفاده کرد تا ما را از دین جدا کند با بهانه هسته ای، زن، بنزین، تخلف در انتخابات و.

ابزارهای متفاوت دیگر وارد شد و در عرصه های مختلف با انقلاب و دین مقابله کرد و می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان اینکه همه چیز در اختیار ماست و برای مقابله با دشمن باید با اتحاد وارد شویم، خاطرنشان کرد: راهی راست است که در آن استقامت و مقاومت وجود داشته باشد و ما با روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را به مردم منتقل کنند

رسانه ها با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را به مردم منتقل کنند