مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-09سياسي

گرد و غبار مشکل نوپدیدی که طی سالیان اخیر در خراسان رضوی اتفاق افتاده است


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پدیده گرد و غبار مشکل نوپدیدی است که طی سالیان اخیر در خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پدیده گرد و غبار مشکل نوپدیدی است که طی سالیان اخیر در خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

مهدی اله پور، 17 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هرگونه اقدامی که بخواهیم انجام دهیم باید به مسئله محیط زیست برای توسعه پایدار توجه جدی شود.

وی عنوان کرد: برای سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مجموعه حاکمیتی و نظارتی دولت، وظایف متعددی توسط قانون گذار و هیات وزیران مشخص شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگرچه زمانی قانون شکار صید و بهسازی حفاظت محیط زیست را دنبال می کردیم ولی اکنون به سمتی رفته ایم که جزء پرکارترین، پرچالش ترین و پر موضوع ترین دستگاه های اجرایی کشور و استان هستیم.

اله پور گفت: هر اتفاق و بارگذاری که در طبیعت بخواهد اتفاق بیفتد و یا رفع چالشی انجام شود، یک بخش آن برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رفع آلاینده ها و مشکلات به محیط زیست برمی گردد.

وی با بیان اینکه امروزه با چالش های متعددی مواجه هستیم که گرم شدن کره زمین یکی از مهمترین آنها است، اظهار کرد: بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار مشکل نوپدیدی که طی سالیان اخیر در خراسان رضوی اتفاق افتاده است

گرد و غبار مشکل نوپدیدی که طی سالیان اخیر در خراسان رضوی اتفاق افتاده است