مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-05سياسي

آخرین مهلت ارائه پروپوزال به یک فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری


هفتاد و ششمین فراخوان پژوهشی با عنوان مشارکت در اکتساب فناوری طرح «ارائه دانش فنی و ساخت فوم فلزی سلول باز هدفمند درجه بندی شده بر پایه آلومینیوم به روش ریخته گری گریز از مرکز» با حمایت صندوق نوآوری و به پیشنهاد یک تیم پژوهشی از دانشگاه سهند تبریز منتشر شد.

- هفتاد و ششمین فراخوان پژوهشی با عنوان مشارکت در اکتساب فناوری طرح ارائه دانش فنی و ساخت فوم فلزی سلول باز هدفمند درجه بندی شده بر پایه آلومینیوم به روش ریخته گری گریز از مرکز با حمایت صندوق نوآوری و به پیشنهاد یک تیم پژوهشی از دانشگاه سهند تبریز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه حل در این حوزه باید تا روز یکشنبه، پانزدهم مردادماه 1402 پروپوزال و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه غزال به نشانی ghazal.

inif.

ir ارسال کنند.

فوم های فلزی سلول باز به دلیل خواص و عملکرد ویژه در سال های اخیر مورد توجه صنعتگران قرار گرفته اند و در کاربردهایی همچون فیلتراسیون، عایق صوت و مبدل های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

روش های متعددی برای ساخت این دسته از فوم ها در صنعت ارائه شده است.

در این طرح پژوهشی روش ریخته گری گریز از مرکز به دلیل هزینه پایین و امکان کنترل اندازه و توزیع حفرات در ساختار فوم و همچنین دقت مناسب، به عنوان یک روش جدید برای ساخت فوم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارائه پروپوزال به یک فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری

آخرین مهلت ارائه پروپوزال به یک فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری