مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13اقتصادي

آخرین وضعیت سوختگیری جایگاه های بنزین در کشور


افزایش مصرف بنزین در برخی شهرها در روز گذشته باعث شد که برخی جایگاه ها برای مدت کوتاهی با مشکل تاخیر در دریافت محموله های بنزین برای عرضه به خودروها مواجه شوند که این مشکل برطرف می شود.

- رضا نواز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش مصرف بنزین در کشور در روزهای گذشته عنوان کرد: عمده مبادی تولید بنزین در پالایشگاه های ایران در جنوب کشور واقع شده است ولی مقاصد صرف در تهران و نیمه شمالی کشور هستند و به همین دلیل انتقال بنزین از جنوب به شمال در مصارف بنزین بالا با دشواری انجام می شود.

سخنگوی اتحادیه صنف جایگاه داران گفت: افزایش مصرف بنزین در برخی شهرها در روزهای گذشته باعث شد که انتقال محموله های بنزین به جایگاه های سوخت کمی با تاخیر نسبت به موعد موردنیاز انجام شود و بدین ترتیب برخی جایگاه ها در 24 ساعت گذشته برای مدت کوتاهی دچار مشکل شدند.

وی تاکید کرد: این مشکلات به زودی برطرف شده است و تاکنون ما به عنوان اتحادیه های صنفی خبری از افزایش قیمت بنزین نداشته ایم و مسئولان دولتی نیز همواره آن را تکذیب کرده اند.

نواز اظهار داشت: هم اکنون برای هر بار سوخت گیری در جایگاه ها، سقفی وجود دارد و مردم با استفاده از کارت سوخت جایگاه ها بسته به استان ها می توانند در هر بار سوخت گیری اعدادی معادل 15، 20، 30 و 40 لیتر بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سوختگیری جایگاه های بنزین در کشور

آخرین وضعیت سوختگیری جایگاه های بنزین در کشور