مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-25سياسي

جهان اسلام در برابر هتک حرمت قرآن کریم آرام نمی گیرد


سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده و قطعاً جهان اسلام و همه آزادی خواهان در برابر این جنایت آرام نخواهند نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر، با اشاره به پیام رهبر حکیم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد و تاکید معظم له مبنی بر اینکه اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است گفت : این فرمان رهبر انقلاب نباید بر زمین بماند و عاملان این جنایت بزرگ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشورهای اسلامی باشند و این مطالبه آحاد مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

وی همچنین به سناریوها و توطئه های پشت پرده در خصوص اسلام هراسی اشاره کرد و افزود: امروز منطق اسلام مهم ترین عامل گرایش افراد به اسلام است و علی رغم همه اسلام هراسی ها نتوانسته اند جلوی گرایش به اسلام را بگیرند.

برای همین است که امروز جمعیت مسلمانان از 2 میلیارد نفر عبور کرده است و هر روز که می گذرد انوار این دین مقدس در جهان، شعاع بیشتری پیدا کرده است.

وی در همین راستا به سکوت مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت : واقعاً این ننگ و رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشر است که در برابر این جنایت بزرگ ساکت هستند و یا خود را به خواب زده اند! معاون اجتماعی قوه قضاییه اضافه کرد: عجیب است که نقض مسلم حقوق 2 میلیارد مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام در برابر هتک حرمت قرآن کریم آرام نمی گیرد

جهان اسلام در برابر هتک حرمت قرآن کریم آرام نمی گیرد