مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-08اقتصادي

انجام 11 میلیون قطعه جوجه ریزی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه در چهار ماهه امسال بیش از 11 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان همدان صورت گرفته است گفت: در حال حاضر هیچ بیماری جدی در حوزه دام در سطح استان مشاهده یا گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  امیرحسین نقی پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته خبرنگار از اقدامات اداره کل دامپزشکی استان همدان طی امسال سخن به میان آورد و اظهار کرد: مجموعه دامپزشکی استان با هدف استقرار امنیت غذایی و تامین سلامت دام و نیز تامین استاندارد های بهداشتی تولیدات مواد غذایی، به وظایف خود عمل می کند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی در امنیت غذایی، رشد تولید و اشتغال آفرینی در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 4 میلیون نوبت سر دام واکسیناسیون علیه بیماری های دامی و مشترک بین انسان و حیوان در سطح دامداری های سنتی روستایی و واحدهای صنعتی و دام عشایر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان بیان کرد: در این بین دام های استان علیه بیماری آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، لمپی اسکین،تب برفکی،بروسلوز(تب مالت) و هاری واکسینه شده اند.

کاهش 59 درصدی کانون بیماری های دامی وی با بیان اینکه در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 59 درصدی کانون بیماری های دامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 11 میلیون قطعه جوجه ریزی در همدان

انجام 11 میلیون قطعه جوجه ریزی در همدان