مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-07سياسي

باندهای سازماندهی شده متکدیان در استان بوشهر شناسایی شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باندهای سازماندهی شده در خصوص متکدیان توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و اقدامات قانونی انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار استان بوشهر اظهار داشت: بحث تکدی گری در تمام جوامع بشری و کشورهای جهان نوعی هنجار شکنی اجتماعی است و همه دستگاه ها در تعامل و هماهنگی با هم باید در شناسایی این افراد همکاری کامل داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی تمامی دستگاه های اجرایی باید هم پوشانی لازم داشته باشند.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی و نحوه کمک به افراد نیازمند به وسیله رسانه ها و صداوسیما اطلاع رسانی گردد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حوزه ساماندهی متکدیان و کودکان کار استفاده شود.

پورات با اشاره به اینکه دستگاه های مرتبط در جمع آوری متکدیان با بهزیستی استان همکاری داشته باشند، گفت: امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر هم متکدیان اتباع پاکستانی و افغانی را شناسایی و به بهزیستی اعلام کند.

تجهیز مرکز نگهداری متکدیان وی خاطرنشان کرد: اداره کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای استان در خصوص ساماندهی متکدیان و مهارت افزایی و ایجاد اشتغال برای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باندهای سازماندهی شده متکدیان در استان بوشهر شناسایی شوند

باندهای سازماندهی شده متکدیان در استان بوشهر شناسایی شوند