مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 02:452023-08-02بين الملل

ترامپ: شاید به 561 سال حبس محکوم شوم


رییس جمهور سابق آمریکا می گوید اتهاماتی که بازپرس ویژه وزارت دادگستری درباره حمله هواداران او به ساختمان کنگره در سال 2021 وارد کرده، ممکن است بیش از پانصد سال حبس برای او به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیفرخواست جدید وزارت دادگستری آمریکا علیه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در پرونده دخالت وی در حمله هوادارانش به ساختمان کنگره در تاریخ ششم ژانویه 2021، با واکنش تند ترامپ همراه شد.

ترامپ شامگاه چهارشنبه طی بیانیه ای مدعی شد که اتهامات وارده به او ذیل این کیفرخواست، ممکن است بیش از پانصد سال حبس برای او به همراه داشته باشد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره این ادعای خود توضیح داد: وزارت دادگستری فاسد آمریکا که تحت کنترل جو سرکش (بایدن) قرار دارد، دوباره به طور غیرقانونی من را متهم کرد.

طبق برخی گزارش ها، این بگیر و ببندی که چپ ها به راه انداخته اند، ممکن است من را به مجموعا 561 سال حبس محکوم کند.

شش برابر حبس ابد! این سیاستمدار و تاجر آمریکایی همچنین پرسید: اما چرا آنها دو سال و نیم صبر کردند تا این اتهامات جعلی را درست در میانه مبارزات انتخاباتی برای سال 2024 مطرح کنند؟ چرا این اتهامات یک روز پس از انتشار رسوایی بزرگ جو بایدن در تالارهای کنگره اعلام شد؟ ترامپ در ادامه اینگونه پاسخ سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: شاید به 561 سال حبس محکوم شوم

ترامپ: شاید به 561 سال حبس محکوم شوم