مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-05اقتصادي

در سفر رییس جمهور به ایلام 17 پروژه افتتاح خواهد شد


استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 17 پروژه افتتاح و 1 پروژه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: اعتبار این طرح ها بیش از 575 میلیارد تومان است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 17 پروژه افتتاح و 1 پروژه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: اعتبار این طرح ها بیش از 575 میلیارد تومان است.

دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری استان که شامگاه جمعه 13 مرداد برگزار شد، اظهار کرد: 14 طرح و پروژه با اعتباری افزون بر 575 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور در حوزه های آموزشی، درمانی، تأمین آب، گردشگری، صنایع تولیدی و پتروشیمی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصفیه خانه ایوان، ایستگاه cgs سیروان، کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح مرکز ناباروری، افتتاح مرکز اورژانس درمانی پایانه مرزی مهران، مجتمع آموزشی شهید داریوش رضایی نژاد را بخشی از طرح ها و پروژه ها اعلام کرد که قرار است در سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تأکید کرد: تصفیه خانه ایوان یکی از طرح های مهمی که در سفر رییس جمهور با اعتبار 175 میلیارد تومان افتتاح می شود که برای خود تصفیه خانه 120 میلیارد تومان و برای خط انتقال 55 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییس جمهور به ایلام 17 پروژه افتتاح خواهد شد

در سفر رییس جمهور به ایلام 17 پروژه افتتاح خواهد شد