مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16اقتصادي

گوشت و مرغ تنظیم بازاری به سوپرمارکت ها هم تخصیص داده شود


رییس اتحادیه سوپرمارکت داران کرج گفت: اولویت ما در توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار مناطق کم برخوردار شهر کرج بوده و از طریق سوپرمارکت هایی که منتخب اتحادیه هستند، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه سوپرمارکت داران کرج گفت: اولویت ما در توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار مناطق کم برخوردار شهر کرج بوده و از طریق سوپرمارکت هایی که منتخب اتحادیه هستند، این کالاها توزیع می شود.

اگرچه در حال حاضر برنج هندی وارداتی و شکر تنظیم بازار به صورت منظم  توزیع می شود، اما گوشت و مرغ منجمد از اردیبهشت ماه به سوپرمارکت داران  تخصیص داده نشده است.

علی عیوضی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه سوپرمارکت داران پرچمدار توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در سطح شهر کرج هستند، گفت: یکی از دغدغه های اصلی اتحادیه و سوپرمارکت داران مسایل مربوط به اقلام تنظیم بازار است، در حالی که تامین کالاهای اساسی پرمصرف اهمیت ویژه ای برای مردم به ویژه اقشار کم درآمد دارد، متاسفانه از اردیبهشت سال جاری گوشت و مرغ منجمد تنظیم بازار به اتحادیه اختصاص نیافته است.

وی افزود: در حالی که برنج وارداتی هندی و شکر به صورت منظم توسط سوپرمارکت های منتخب این اتحادیه توزیع می شود، اما نیاز مبرمی به توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازار است تا هم قیمت های بالای فعلی شکسته شود و هم نیاز مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت و مرغ تنظیم بازاری به سوپرمارکت ها هم تخصیص داده شود

گوشت و مرغ تنظیم بازاری به سوپرمارکت ها هم تخصیص داده شود