مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 05:302023-08-10بين الملل

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول دریافت کرده است


رییس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا سندی را افشا کرد که نشان می دهد خانواده رییس جمهور این کشور بیش از 20 میلیون دلار کمک مالی خارجی از الیگارش های روس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سند جدیدی که توسط جیمز کومر  رییس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، نشان می دهد اعضای خانواده جو بایدن رییس جمهور این کشور مبالغ زیادی از روسیه پول دریافت کرده اند.

کومر با انتشار یادداشتی درباره اسناد بانکی در کنگره، گفت که خانواده بایدن، در سال هایی که او معاون رییس جمهور آمریکا بود، میلیون ها دلار کمک مالی خارجی از الیگارش های روسی، قزاقستانی و اوکراینی، از جمله النا باتورینا تاجر روسی، دریافت کرده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: این یادداشت نشان می دهد که چگونه بایدن ها و شرکای تجاری شان میلیون ها دلار از این الیگارش ها دریافت کردند.

در زمان معاونت بایدن، هانتر بایدن پسر او، یک نام تجاری به بازار عرضه کرد تا میلیون ها دلار از الیگارش های روسیه، قزاقستان و اوکراین دریافت کند .

اشاره کومر به بیانیه اخیر دوون آرچر شریک تجاری سابق پسر بایدن و افشاگر کنونی است که طبق آن جو بایدن در زمان معاونت رییس جمهور آمریکا، از موقعیت خود به عنوان یک نام تجاری برای ارسال پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول دریافت کرده است

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول دریافت کرده است