مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-05سياسي

«دفع غیرمجاز پسماند» یکی از چالش های جدی زیست محیطی استان قزوین است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: دفع غیرمجاز پسماند یکی از چالش های الویت دار و مطرح زیست محیطی قزوین است و طی بازدیدهای صورت گرفته در حاشیه عمده شهرهای استان این معضل به وفور دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فولیان در نشست هم اندیشی پیرامون مشکلات جایگاه زباله های ساختمانی شهر تاکستان که صبح امروز با حضور فرماندار تاکستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی و متولی امر، نمایندگان شرکت ایران خودرو و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان قزوین همواره در مقابله با رفتارهای مجرمانه زیست محیطی اهتمام داشته و پیگیر رفع چالش های زیست محیطی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه دفع غیر مجاز پسماند یکی از چالش های الویت دار و مطرح زیست محیطی قزوین است و طی بازدیدهای صورت گرفته در حاشیه عمده شهرهای استان این معضل به وفور دیده می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ضمن تاکید بر مدیریت صحیح پسماندها در استان با هدف پیشگیری از بروز پیامدهای زیست محیطی ناشی از آن گفت: علاوه بر اینکه این تهدید، تبعات و نتایج زیانبار فراوانی از حیث بهداشت عمومی و آلودگی هوا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دفع غیرمجاز پسماند» یکی از چالش های جدی زیست محیطی استان قزوین است

«دفع غیرمجاز پسماند» یکی از چالش های جدی زیست محیطی استان قزوین است