مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-13اقتصادي

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار در بروکراسی منابع طبیعی


بزرگترین طرح گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به عبارتی یکی از بزرگترین طرح های گردشگری کشور قرار است در منطقه تنگه مهریان از توابع این استان اجرایی شود که موانعی پیش روی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ از استان کهکیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان گردشگرپذیر در جنوب و جنوب غرب ایران یاد می شود که ظرفیت ها و بسترهای بسیار زیادی برای توسعه حوزه گردشگری و صنعت گردشگری و توریسم دارد.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران یکی از مناطق مستعد برای توسعه بسترها و زیرساخت های گردشگری به شمار می رود.

در همین خصوص بزرگترین طرح گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به عبارتی یکی از بزرگترین طرح های گردشگری کشور قرار است توسط شرکت سرای نشاط مهر کوهستان در منطقه تنگه مهریان از توابع این استان توسط یک سرمایه گذار بومی اجرایی شود.

در سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد این طرح بزرگ گردشگری کشور به میزان 1000 میلیارد تومان کلنگ زنی شد تا اینکه به همت مسئولان استانی و همچنین سرمایه گذار که 25 درصد آورده را در این طرح داشته شاهد تحول عظیم در حوزه گردشگری باشیم محمود باقری مشاور سرمایه گذار در طرح بزرگ گردشگری تنگه مهریان واقع در شهر یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه سرمایه گذار این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار در بروکراسی منابع طبیعی

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار در بروکراسی منابع طبیعی