مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-11اجتماعي

نجات دریاچه ارومیه نیازمند همراهی مردم است


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت:طرح های احیای دریاچه ارومیه در حوزه سخت افزاری با سرعت در حال پیشرفت است و تا پایان سال شاهد به نتیجه رسیدن بخش قابل توجهی از این اقدامات خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ودبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، در شانزدهمین جلسه کمیته استانی نجات دریاچه ارومیه که با حضور  رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، افزود: طرح های احیای دریاچه ارومیه در حوزه سخت افزاری با سرعت در حال پیشرفت بوده و تا پایان سال شاهد به نتیجه رسیدن بخش قابل توجهی از این اقدامات خواهیم بود.

وی همچنین به برنامه ریزی برای مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اشاره کرده و یادآور شد: در حوزه نرم افزاری، تدابیر لازم برای تشدید نظارت بر کنترل میزان مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اندیشیده و اجرای آن نیازمند حمایت در سطح ملی است.

استاندار آذربایجان غربی به اختصاص 2 هزار 300 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه در سال جدید نیز اشاره کرده و افزود: تغییر الگوی کشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه به صورت عملیاتی در دستور کار بوده و موفقیت آن نیازمند همراهی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دریاچه ارومیه نیازمند همراهی مردم است

نجات دریاچه ارومیه نیازمند همراهی مردم است