مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 05:402023-08-05سياسي

تملک هشت کیلومتر باقیمانده کنارگذر غربی به پروژه سرعت می بخشد


معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه کنارگذر غربی جزو 10 پروژه اولویت دار استان است گفت: امیدواریم تملک هشت کیلومتر باقی مانده از پروژه انجام شود تا در آینده نزدیک پروژه را به صورت دوخطه رفت و برگشت افتتاح و تعریض و چهارخطه کردن آن را پیگیری کنیم.

- فرزاد تیموری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت کنارگذرهای غربی و شرقی در همدان اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم پیگیری اجرای کنارگذر غربی با توجه به اهمیت و اولویت آن در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به استان این پروژه یکی از پروژه هایی بازدید میدانی تیم های فنی و معاونین قرار گرفت و از جانب استان نیز بر اجرای آن تاکید شد.

 معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه پروژه کنارگذر غربی فرااستانی است و راه دسترسی به استان های غرب کشور را از همدان تامین می کند گفت: این پروژه باعث می شود ترافیک بلوار شهیدهمدانی، آیت الله نجفی و بلوار ارتش کم شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنارگذر بعد از پلیس راه همدان ـ تهران آغاز می شود و از کنار لالجین عبور می کند و بعد از بهار و قبل از سه راهی صالح آباد به جاده کرمانشاه وصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک هشت کیلومتر باقیمانده کنارگذر غربی به پروژه سرعت می بخشد

تملک هشت کیلومتر باقیمانده کنارگذر غربی به پروژه سرعت می بخشد