مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-08ورزشي

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در قم برگزار شد


به مناسبت 17 مردادماه، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور اعضای خانه مطبوعات استان قم و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار شامگاه دوشنبه با حضور اعضای خانه مطبوعات استان قم در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم شاهچراغی استاندار قم، سقاییان نژاد شهردار قم، محرری رییس شورای اسلامی شهر قم، عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم در سخنانی ضمن تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران استان قم تلاش های وافری در راستای اطلاع رسانی رویدادها و مسائل مختلف خبری در طول سال دارند و این روز بهانه ای برای ارج نهادن به این زحمات و تلاش های این عزیزان است.

وی ابراز داشت: مراسم روز خبرنگار امسال با حمایت دستگاه ها و نهادی مختلف از جمله استانداری، شهرداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای اسلامی شهر قم، حوزه هنری و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی استان قم برگزار شد خوشبختانه امروز در استان قم شاهد وفاق و همدلی جامعه رسانه ای هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در قم برگزار شد