مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-17اقتصادي

2 طرح عمرانی حوزه گردشگری در شاهرود اجرا شد


رییس میراث فرهنگی شاهرود از اجرای دو طرح زیرساختی حوزه گردشگری خبر داد و گفت: اجرای زیرسازی مسیرهای روستای گردشگری ابر و بهسازی معابر روستاهای بیارجمند عملیاتی شده است.

- مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای دو طرح زیرساختی و عمرانی در حوزه گردشگری روستایی در شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز داشت: به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری در بخش بی ارجمند، زیرساخت های گردشگری در روستاهای دزیان، گیور و قلعه بالا تقویت می شود.

وی افزود: عملیات اجرایی سنگ فرش کردن و محوطه سازی محور گردشگری دزیان، گیور و قلعه بالا آغاز شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی سنگ فرش و محوطه سازی قسمتی از بافت روستای هدف گردشگری ابر در شمال شاهرود نیز آغاز شد، گفت: این طرح به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری، اجرا می شود.

نظری از برگزاری کارگاه آموزشی میهمان نوازی در اقامتگاه های بوم گردی خبر داد و گفت: کارکرد بخش های مختلف اقامتگاه بوم گردی، ضوابط ایجاد و فعالیت و بهره برداری از اقامتگاه های بوم گردی و انواع مهارت های موردنیاز کارکنان اقامتگاه های بوم گردی در زمره بخش های این کارگاه بود.

وی افزود: شرح وظایف کارکنان بخش های مختلف و ارتباط آن ها، آموزش توان افزایی کارکنان، مدیریت عملکرد کارکنان از موضوعات این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طرح عمرانی حوزه گردشگری در شاهرود اجرا شد

2 طرح عمرانی حوزه گردشگری در شاهرود اجرا شد