مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-26پزشكي

تبعات حوادث شیمیایی جنگ تحمیلی پایانی ندارد


فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الل (ص) گفت: با وجود شرایط تحریم و دشمنی ها متخصصان داخلی توانستند به موفقیت های چشمگیری در حیطه پزشکی دست یابند، - فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الل (ص) گفت: با وجود شرایط تحریم و دشمنی ها متخصصان داخلی توانستند به موفقیت های چشمگیری در حیطه پزشکی دست یابند، اما بازهم تبعات حوادث شیمیایی پایانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ابوالقاسمی در مراسم اختتامیه دوره آموزش و پایش سلامت جانبازان شیمیایی استان تهران توضیح داد: امروز افتخار داریم به کسانی که سال ها تلاش کردند و از جان شیرین خود برای دفاع از وطنمان گذشتند، خدمت کنیم.

هرساله در ایام بمباران سردشت و حلبچه مجلس گرامیداشت برگزار می کنیم تا به دنیا اثبات کنیم مردم ایران در زمان جنگ تحمیلی بسیار مظلوم بودند، اما غول های رسانه ای دنیا اجازه انعکاس آن را نمی دهند و سال های دفاع مقدس را وارونه نشان دادند و ملت ایران مظلوم واقع شده است.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با اشاره به اینکه پس از پیمان منع سلاح شیمیایی که اوج مصرف آن در ویتنام توسط آمریکایی ها بود، بزرگ ترین حادثه شیمیایی در جنگ ایران و عراق اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: غرب حقایق را وارونه جلوه دادند و حتی به ما کمک هم نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات حوادث شیمیایی جنگ تحمیلی پایانی ندارد

تبعات حوادث شیمیایی جنگ تحمیلی پایانی ندارد