مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-21فرهنگي

روزی به نام یزد و رونمایی از کتاب منتشرنشده آذریزدی


به مناسبت روز یزد، نسخه های خطی یزد و کتیبه های مرتبط با این سرزمین بررسی و از «استان یزد در سرزمین ما ایران»، کتاب منتشرنشده از زنده یاد مهدی آذریزدی رونمایی می شود.

- به مناسبت روز یزد، نسخه های خطی یزد و کتیبه های مرتبط با این سرزمین بررسی و از استان یزد در سرزمین ما ایران ، کتاب منتشرنشده از زنده یاد مهدی آذریزدی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد با همکاری مؤسسه ادبی و انتشاراتی یادداشت نو به مناسبت یکم شهریور، روز یزد به مدت سه روز نشست و گفت وگو درباره کتاب، یزد، فرهنگ در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می کند.

این نشست ها و گفت وگوها به این ترتیب برگزار می شود: روز 31 مرداد ماه: نشست نسخه های خطی یزد با سخنرانی محمدحسین حکیم ـ نسخه شناس و فهرست نگار ـ، نشست نویسندگان یزدی درباره تاریخ و فرهنگ شهر میراث جهانی یزد و معرفی کتاب فرهنگ خوراک یزد و گفت وگو با الهه میرافضلی ـ نویسنده و پژوهشگر تاریخ آشپزی در یزد.

روز یکم شهریور 1402: نشست دلالت های نجومی در کتیبه های دوره اسلام با سخنرانی دکتر پیام شمس الدینی و رونمایی از استان یزد در سرزمین ما ایران ، تازه ترین کتاب منتشرشده از زنده یاد مهدی آذریزدی (به کوشش: حسین مسرّت) و آشنایی با صور فلکی و رصد ستارگان با همراهی سراستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی به نام یزد و رونمایی از کتاب منتشرنشده آذریزدی

روزی به نام یزد و رونمایی از کتاب منتشرنشده آذریزدی