مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-20پزشكي

تخصیص 500 میلیارد تومان به احداث بیمارستان تخصصی زنان در جیرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تخصیص 500 میلیارد تومان به احداث بیمارستان جایگزین تخصصی زنان خبر داد که به همراه مرکز ارائه خدمات ناباروری سطح 2 کلید خواهد خورد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تخصیص 500 میلیارد تومان به احداث بیمارستان جایگزین تخصصی زنان خبر داد که به همراه مرکز ارائه خدمات ناباروری سطح 2 کلید خواهد خورد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر خیرخواه 29 مردادماه در نشست خبری با اشاره به نقش رسانه ها در بیان مشکلات و خدمات انجام شده در جنوب کرمان اظهار کرد: رسانه ها به عنوان سربازان جهاد تبیین در کنار دانشگاه به خوبی عمل کردند و در دوران کرونا نیز پای کار بودند و آگاه سازی و اطلاع رسانی باعث مهار این همه گیری شد.

وی با تبیین آنچه به عنوان زیرساخت های بهداشت و درمان محسوب می شوند، افزود: همه تلاش مان را در برطرف کردن ضعف ها و تقویت ظرفیت ها بکار گرفتیم و در حال حاضر تقویت ضریب تخت ها، پزشک و پرستار متناسب با جمعیت در دستور کار قرار گرفته و یکی از دلایل احداث بیمارستان های جایگزین جبران کمبود تخت بوده است.

خیرخواه از تعمیر و راه اندازی مجدد MIR در جیرفت خبر داد که بعد از چندین ماه تعطیلی در حال خدمات رسانی است و گفت: توقف در ارائه برخی خدمات به وضعیت تجهیزات و تعمیرات برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد تومان به احداث بیمارستان تخصصی زنان در جیرفت

تخصیص 500 میلیارد تومان به احداث بیمارستان تخصصی زنان در جیرفت