مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-15اجتماعي

پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان


مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان در سراسرکشور خبر داد.

- مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان در سراسرکشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید مقدم زاده ضمن تشریح آمار پذیرش اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری اظهار کرد: استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان و اردبیل به ترتیب بیشترین پذیرش اسکان موقت فرهنگیان را داشته اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی افزود: 147 هزار خانوار تا نیمه مردادماه از مراکز اسکان و خانه معلم سراسر کشور استفاده کرده اند.

وی تعداد مراکز رفاهی آموزش و پرورش کشور را 405 مرکز عنوان کرد و افزود: 2500 مرکز اسکان موقت فرهنگیان برای طرح اسکان تابستان برنامه ریزی شد که تمام مراکز پذیرای فرهنگیان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مقدم زاده از ساماندهی اسکان موقت 700 هزار نفر تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: به جز شهرهای زیارتی و مسیر تردد زائران اربعین سید و سالار شهیدان، مراکز اسکان موقت فرهنگیان ویژه تابستان 1402 تا نیمه شهریور ماه میزبان فرهنگیان شریف و فرهیخته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان

پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان