مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-01سياسي

آسیب های اجتماعی و جرائم شهرستان اردکان ریشه یابی شود


در انجام جهاد قضایی، دادگستری ضمن رسیدگی به پرونده ها، باید آسیب های اجتماعی و جرائم اردکان را با استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان جامعه ریشه یابی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان اردکان اظهار داشت: نمی توان با رسیدگی صِرف به پرونده های قضایی، بر جرائم و آسیب های اجتماعی شهرستان فائق آمد بلکه باید با استفاده از شوراهای مختلف و نخبگان و فرهیختگان و صاحب نظران تلاش کرد تا پیشگیری از وقوع جرم به صورت حرفه ای و عملیاتی انجام شود.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی، شورای پیشگیری از وقوع جرم و سایر جامعه نخبگانی شهرستان با حضور امام جمعه فاضل و فرماندار ولایی و انقلابی شهرستان، یک ظرفیت بسیار خوب در زمینه حل و فصل مشکلات شهرستان اردکان است.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به دریافت 53 درصدی خدمات تأمین اجتماعی توسط افراد غیر بومی در اردکان اظهار داشت: جمعیت مهاجر در شهرستان اردکان همراه با اختلاط فرهنگ ها و قومیت ها، زمینه ساز برخی جرائم و آسیب های اجتماعی زیادی در این شهرستان بوده که نیاز به مدیریت موضوع و تأمین زیر ساخت های لازم دارد.

وی از ورود بیش از 261 هزار پرونده در یک سال اخیر به دادگستری استان یزد خبر داد و گفت: در یک سال گذشته افزایش 10 درصدی ورود پرونده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی و جرائم شهرستان اردکان ریشه یابی شود

آسیب های اجتماعی و جرائم شهرستان اردکان ریشه یابی شود